Kérdése van lakástakarék vagy lakáshitel szerződése kapcsán?

Ha Önnek bármilyen kérdése merült fel a Fundamentával kötött lakástakarék- vagy lakáshitel- szerződésével kapcsolatban, kérjük, keresse kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken.

Telefonos ügyfélszolgálat

Ha azonnali tájékoztatásra van szüksége, hívja a

06-1-411-8181-es telefonszámot, ahol munkatársaink választ adnak a felmerült kérdéseire.

A Telefonos ügyfélszolgálatunkat az alábbi időpontokban érheti el:

Hétfő, kedd, csütörtök, péntek:              8-17 óráig

Szerda:                                                     8-20 óráig

Online ügyfélszolgálat

Ha írásban szeretne érdeklődni, töltse ki online kapcsolati űrlapunkat, és munkatársaink három munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot. A mezők helyes kitöltésével lehetővé teszi kollégáink számára, hogy a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzák az Ön megkeresését.

Személyes ügyfélszolgálat

Ha személyesen szeretné feltenni kérdéseit kollégáinknak, látogasson el Budapesten található ügyfélszolgálati irodánkba.

Időpontot az alábbi gombra kattintva foglalhat.

 

Google tékép BKV megközelítés
 

Akadálymentes ügyfélszolgálati irodánk elérhetősége:

1027 Budapest, Tölgyfa utca 24.
Nyitvatartás:
hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8-16 óráig
szerda: 8-18 óráig

Panaszkezelés 

Amennyiben panasszal kíván élni felénk, kérjük, olvassa el a Fundamenta panaszkezelési tájékoztatóját. Itt tájékozódhat a panaszbejelentés módjáról, fogadásáról és kivizsgálásáról.

Országos Betétbiztosítási Alap (OBA) tájékoztató

Megtakarítási számlájára az Ön által befizetett összeg és annak kamatai az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosítottak 100.000 euróig.  További információkért, kérjük, olvassa el az OBA részletes tájékoztatóját.

 

Tájékoztató fizetési nehézségek esetére

Fizetési nehézségek esetén, szíves figyelmébe ajánljuk  kapcsolódó tájékoztatónkat.

 

 

Levelezési címünk

Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

Budapest

1922