Tájékoztató a koronavírussal kapcsolatos tudnivalókról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Ügyfélpontunkon 2020. június 11-től hétfőtől-csütörtökig 8 és 16.30 óra között, pénteken 8-tól 16 óráig tudják intézni ügyeiket.

A Fundamenta–Lakáskassza Zrt. számára kiemelten fontos az ügyfelei és munkatársai egészségének védelme, ezért kérjük Önöket, hogy Ügyfélpontunkat (1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.) kizárólag az alábbiak figyelembevételével vegyék igénybe!

Ügyfélpontunkon, kizárólag az ügyintézés ideje alatt, ügyintézőnként egy ügyfél tartózkodhat! Az ügyféltérben tartózkodók számára a szájmaszk viselése kötelező!

Amennyiben elkerülhetetlen a személyes jelenlét az ügyintézéséhez, kérjük, időpontfoglaló rendszerünkön keresztül foglaljanak előzetesen időpontot!

Amennyiben a lenti állítások bármelyike igaz Önre, kérjük, ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme érdekében, ne keresse fel személyesen Ügyfélpontunkat, válassza helyette elektronikus csatornáinkat!

A tervezett látogatást megelőző 14 napban:

  • külföldön tartózkodott,
  • olyan személlyel érintkezett, aki szintén 2 héten belül külföldön járt,
  • olyan személlyel találkozott, aki igazoltan koronavírus fertőzött,
  • influenza vagy koronavírusra utaló tüneteket észlel magán (pl.: láz, fáradtság, száraz köhögés, nehézlégzés).

Ügyintézésre az alábbi elérhetőségek állnak Ügyfeleink rendelkezésére

 

Miben nyújt segítséget az eBanking?

 

  • Lakásszámlák és lakáshitelek aktuális állapotának és részletes adatainak megtekintése
  • Új szerződés kötése
  • Adatváltozással kapcsolatos bejelentés
  • Hitellel kapcsolatos ügyintézés
  • Lakáscéligazolás
  • Megtakarítással kapcsolatos ügyintézés
  • Hiánypótlás
  • Dokumentumok és nyomtatványok letöltése és kezelése
  • Panaszbejelentés

Mit intézhetnek a Call Centeren keresztül (06-1-411-8181)?

 

  1. Aktuális akciók
  2. Új szerződéskötéssel vagy új hiteligényléssel kapcsolatos kérdés
  3. Meglévő megtakarítási szerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  4. Meglévő hitelszerződéssel kapcsolatos ügyintézés
  5. Online rendszereinkkel kapcsolatos technikai segítség
  6. Reklamáció bejelentése
  7. Akadálymentesített szolgáltatási térkép
  8. Számlakivonat, adategyeztetés

Mit intézhetnek a www.fundamenta.hu honlapunkon keresztül?

 

A www.fundamenta.hu/kapcsolat menüpont alatt az alábbi témákban írhat nekünk, és dokumentumokat is csatolhat leveléhez.

  • Adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás
  • Adatváltozás bejelentése
  • Állami támogatással kapcsolatos kérdés
  • Általános megkeresés
  • eBankinggal kapcsolatos kérdés-probléma
  • Hitel cafetéria
  • Hitel csoportos beszedés
  • Hitel hiánypótlás
  • Hitel számlaforgalom
  • Hitel éves számlakivonattal kapcsolatos kérdés
  • Hitel örökösödés
  • Lakáscéligazolás
  • Leiratkozás reklámcélú levelekről
  • Megtakarítás csoportos beszedés
  • Megtakarítás kiutalással kapcsolatos kérdés
  • Megtakarítás számlaforgalom
  • Megtakarítás éves számlakivonattal kapcsolatos kérdés
  • Megtakarítás örökösödés
  • Panasz
  • Új hitelkérelemhez dokumentum csatolása
  • Új szerződéshez hiánypótlás
  • Új szerződéssel kapcsolatos kérdés

A www.fundamenta.hu/dokumentumtar aloldalunkon hatályos dokumentumainkat találja meg!

Ügyfélpontunkon az alábbi egészségügyi óvintézkedéseket tettük ügyfeleink és munkatársaink védelme érdekében

 

  • Megnöveltük a takarítások számát Ügyfélpontunk ügyfélterében és minden munkaterületén. Naponta többször fertőtlenítjük a kilincseket, ajtókat, mellékhelyiségeket.
  • Heti két éjszaka speciális, hosszantartó hatású fertőtlenítő hidegköd eljárás használata az ügyféltérben.
  • Fertőtlenítő zselét helyeztünk ki ügyfeleink és munkatársaink számára. Kollégáink a kezüket is többször fertőtlenítik, kerülik a fizikai kontaktust.
  • Elválasztó plexi lapokat szereltünk fel az ügyféltér munkaállomásaihoz, ügyfeleink és munkatársaink fizikai kontaktusának minimalizálása érdekében.
  • Ügyfélpontunkon és háttér-egységeiknél kizárólag olyan kollégák dolgozhatnak, akik nem jártak külföldön, nem kerültek kapcsolatba külföldi személyekkel és nem érintkeztek igazoltan koronavírus fertőzött személlyel a munkavégzés időpontját megelőző 14 napban.
  • Korlátoztuk az egyszerre az ügyféltérben tartózkodó ügyfelek számát. Ügyfélpontunkon, csak az ügyintézés ideje alatt, ügyintézőnként egy-egy ügyfél tartózkodhat az ügyféltérben.
  • Ügyfélpontunkban a biztonsági őr adja ügyfeleink kezébe a sorszámot, ezzel megelőzve a sorszám-automata paneljével való direkt érintkezést és az ezzel járó esetleges vírusfertőzés lehetőségét. A biztonsági őr minden sorszámkiadást követően fertőtleníti a kezét.
  • Folyamatosan nyomon követjük és figyelembe vesszük a Koronavírus-járvány Elleni Védekezésért Felelős Operatív Törzs, az Országos Tisztifőorvos, valamint a Magyar Bankszövetség ajánlásait, utasításait.

Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük!