Tizenegyedik alkalommal: Superbrands díjas a Fundamenta

Tizenegyedik alkalommal érdemelte ki a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. a Superbrands díjat. A független szakértőkből álló zsűri emellett ugyancsak 11. alkalommal Business Superbrands díjjal is elismerte a lakás-takarékpénztár hatékonyságát és kiváló céges kapcsolatait is.

A 2019-ben elért elismerés ismét bizonyította, hogy töretlen a Fundamenta sikere a legnépszerűbb hazai márkák versenyében, a szakmai zsűri továbbra is az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a piacvezető lakás-takarékpénztárt.

„Növekedés, ügyfél-orientáció, hatékonyság és kockázattudatosság – ez az a négy stratégiai pillér, ami mindennapi működésünket áthatja. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél szélesebb körben váltsuk valóra az emberek lakásálmait: napjainkig több mint 1 millió embert segítettünk hozzá lakáscéljai eléréséhez” – hangsúlyozta Tátrai Bernadett, a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. elnök-vezérigazgató a díj odaítélésekor.

A 2018-as évet követően különösen nagy jelentőséggel bír az elismerés a cég számára, mivel a Superbrands díj elnyerése egyet jelent azzal, hogy a társaság a piaci környezet változása mellett is meg tudta őrizni a jó ügyfélkapcsolatokat és a hatékony, stabil működést, ami megalakulása óta jellemzi a céget.

A díjjal a szakmai zsűri elismerte a Fundamenta innovatív megoldásait és azok beépítését a társaság napi működésébe. A digitális megoldások, mint például a megújult eBanking felület az ügyfelek számára egyszerűsítik a tájékozódásukat és kényelmesebbé, valamint gyorsabbá teszik az ügyintézést is.

A Superbrands díjról

Az 1995-ben a brit Brand Council független szervezet által létrehozott díj kettős célt szolgál: felhívni a figyelmet a kiemelkedő márkákra és követendő példát állítani a vállalkozások számára. A program ma már közel 90 országban működik.

Magyarországon 2004-ben indult el a nemzetközi Superbrands program, és mára a fogyasztók számára is ismert védjegy. A díj odaítéléséről független Szakértői Bizottság dönt, a döntéshozók figyelembe veszik a brand piaci szereplését, a márka reputációját, etikai megítélését, ismertségét, transzparenciáját és innovatív megoldásait.

A Business Superbrands díjról

A Business Superbrands díjjal az üzleti szektor, a „B2B-márkák” legjobbjait ismerik el. A díjat 2007 óta iparági szövetségek, szakmai szervezetek ajánlásai alapján az üzleti élet legkiválóbbjainak ítéli oda a független Szakértői Bizottság. A 2019-ben díjazott cégeket 4000 vállalat közül, előszűrést követően választotta ki a szakmai zsűri.

 

További információk:

Fundamenta kisokos

eBanking

Facebook

Instagram

Vissza a cikkekhez