Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi lehetőségeken!
Ha új szerződést szeretne, vagy meglévő szerződésével kapcsolatban van kérdése, hívjon minket!
Telefonos ügyfélszolgálat:
06 1 411 8181
Elérhetősége:
H-K-Cs-P: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-20:00
Kérjük nézze meg, hogy mely időpontokban a leggyorsabb az ügyintézés.
Kérjük, olvassa el a személyes ügyintézés változásaival kapcsolatos tájékoztatónkat!
Ügyfélpont irodánk akadálymentesített.
Cím: Budapest, XII. kerület Alkotás utca 55-61.
Nyitvatartás:
H-CS: 8:00–16:30, P: 8:00-16:00
Ha nyugodt körülmények között, otthonában szeretné megismerni, milyen lehetőségek állnak rendelkezésére lakáscéljai megvalósításához, akkor kérje Személyi Bankárunk segítségét, az oldal alján található gombra kattintva!
Személyes találkozó esetén munkatársaink – a jelenlegi járványügyi helyzetet figyelembe véve –megtesznek minden szükséges óvintézkedést, ezért maszkban és a biztonságos 1,5 méteres távolság megtartásával folytatják le az ügyfélbeszélgetést. A személyes találkozó helyett kérhet online megbeszélést is Személyi Bankárától az ismert felületek egyikén (pl.: Zoom, Skype, Viber).
Írjon nekünk kapcsolati űrlapunkon keresztül az alábbi kategóriák közül választva, vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében jelentkezzen be eBanking rendszerünkbe!
Írjon nekünk kapcsolati űrlapunkon keresztül az alábbi kategóriák közül választva, vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében jelentkezzen be eBanking rendszerünkbe!