Akadálymentesítési stratégia

 

A Fundamenta-Lakáskassza Zrt. elkötelezett a fogyatékossággal élő ügyfelek kiszolgálási színvonalának folyamatos emelése iránt, kiemelt figyelmet fordít megfelelő tájékoztatásukra.

A Fundamenta célja, hogy a társadalomban fogyatékossággal élők csoportjai a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de igényeikhez igazodó szolgáltatásban részesüljenek.

Ezen cél megvalósulása érdekében a Fundamenta megalkotott egy szolgáltatási térképet, amely tartalmazza, hogy a fogyatékossággal élő ügyfelei a fogyatékosságuk jellegének és mértékének megfelelően milyen szolgáltatásokat, és milyen módon tudnak igénybe venni.

 

Kapcsolódó dokumentumok:

 

Fundamenta szolgáltatási térkép

Fogyatékossággal élők regionális, személyes kapcsolattartóinak listája
Nyilatkozat az igénybe venni kívánt kommunikációs csatornákról

Záradék írni nem tudó vagy nem képes, olvasni nem tudó vagy nem képes, illetve a magyar nyelvet nem ismerő Lakás-előtakarékoskodó esetén

Fundamenta-Lakáskassza Zrt. és a Fundamenta-Lakáskassza Kft. esélyegyenlőségi politikája

Kérdőív fogyatékossággal élő Ügyfeleink, és az őket segítő személyek és szervezetek részére

 

Weboldalunkon folyamatosan kérdőíves felmérést folytatunk fogyatékkal élő Ügyfeleink és segítőik igényeinek, véleményének megismerése céljából.

Kérdőívünk anonim, az adatgyűjtés célja a vonatkozó igények felmérésén, a szolgáltatásunk fejlesztésen kívül a 22/2016 NGM rendeletnek való megfelelés (a hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról 22/2016. (VI. 29.) NGM rendelet).

Alábbi linken elérhető kérdőívünk kitöltésével lehetőséget ad nekünk, hogy igényeinek megfelelően fejlesszük szolgáltatásainkat. Amennyiben Ön segítő szervezetet képvisel, a kérdőív kitöltésével Ön is elküldheti részünkre esetleges javító, módosító javaslatait.

 

Köszönjük, hogy kitölti kérdőívünket!