Adategyeztetés

Társaságunk köteles átvilágítani azon ügyfeleit, akiktől nem áll rendelkezésre valamennyi, a 2017. évi LIII. törvény 7.§ (2) pontjában foglalt, az ügyfél-átvilágításhoz szükséges adat.

Fenti törvény 79.§ értelmében levélben tájékoztattuk azokat az ügyfeleinket, akiknek egyeztetniük kell adataikat vagy közszereplői státusszal kapcsolatban nyilatkozatot kell tenniük annak érdekében, hogy megbízásaiban – beleértve a kiutalások teljesítését – ne legyen fennakadás.

Kiket érint a kötelezettség?

 

Adatot kell egyeztetniük azoknak az ügyfeleknek, akik:

 

magánszemélyként

  • 2018. október 17. előtt kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést, és valamilyen adatuk hiányzik rendszerünkből,
  • 2018. október 16. napját követően kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést.

 

jogi személyként (Társasházak, Lakásszövetkezetek)

  • 2018. október 17. előtt kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést, és valamilyen adatuk hiányzik rendszerünkből,
  • 2018. október 16. napját követően kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést.

 

Mi a teendője?

Kérjük, figyelmesen olvassa el a postai vagy elektronikus úton kapott levelünket, és a benne szereplő információknak megfelelően járjon el. Amennyiben még nem kapta meg az értesítő levelet, de szeretné elvégezni az adategyeztetést, kérjük, hogy olvassa el az Önre vonatkozó részt.

Magánszemélyként 2018. október 17. előtt kötött lakás-előtakarékossági szerződés vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződés esetén

 

Amennyiben nem áll rendelkezésre valamennyi, a törvény által előírt ügyfél-átvilágításhoz szükséges adat, kérjük, hogy mihamarabb vegye fel a kapcsolatot Társaságunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Online: regisztráljon eBanking szolgáltatásunkba, ahol a regisztrációs folyamat részeként ellenőrizni és pótolni tudja az ügyfél-átvilágításhoz szükséges adatokat.
  • Telefonon: amennyiben kérdése van, vagy az egyeztetést telefonon szeretné megtenni, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 06 1 444 5100 telefonszámon!
  • Postai úton: küldje vissza zárt borítékban az Adategyeztető nyilatkozatot a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., 1949 Budapest címre. Annak érdekében, hogy a kitöltés egyértelmű legyen, kérjük, hogy csak NYOMTATOTT NAGYBETŰT használjon. Kérjük, hogy küldje meg az:
    • Adategyeztető nyilatkozatot,
    • személyazonosításra alkalmas igazolvány1 mindkét oldalának másolatát
    • és a lakcímkártya – lakcímet igazoló – első oldalának olvasható másolatát.
  • Személyesen: keresse fel Ügyfélpontunkat a 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. szám alatt.
  • Személyi Bankáron keresztül: vegye fel a kapcsolatot Személyi Bankárával.

Magánszemélyként 2018. október 16. után kötött lakás-előtakarékossági szerződés vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződés esetén

 

Azokat az ügyfeleinket, akik 2018. október 16. napját követően kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést, Társaságunk normál átvilágítási szabályok szerint köteles átvilágítani.

Amennyiben még nem áll rendelkezésre valamennyi dokumentum, akkor kérjük, küldje meg nekünk az alábbi dokumentumokat és nyilatkozatokat:

 

Kérjük, az alábbi elérhetőségek egyikén juttassák el Társaságunkhoz:

  • Postai úton: küldje vissza zárt borítékban a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., 1949 Budapest címre. Annak érdekében, hogy a kitöltés egyértelmű legyen, kérjük, hogy csak NYOMTATOTT NAGYBETŰT használjon.
  • Személyesen: keresse fel Ügyfélpontunkat a 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. szám alatt.
  • Személyi Bankáron keresztül: vegye fel a kapcsolatot Személyi Bankárával.

Jogi személyként 2018. október 17. előtt kötött lakás-előtakarékossági szerződés vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződés esetén

 

Amennyiben az Ön által képviselt Társasház vagy Lakásszövetkezet átvilágításához szükséges információk nem állnak teljes körűen rendelkezésére, akkor kérjük, mihamarabb vegye fel a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek egyikén:

  • Telefonon: amennyiben kérdése van, vagy az egyeztetést telefonon szeretné megtenni, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 06 1 444 5100 telefonszámon!
  • Személyesen: keresse fel Ügyfélpontunkat a 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. szám alatt.
  • Személyi Bankáron keresztül: vegye fel a kapcsolatot Személyi Bankárával.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy abban az esetben, ha a képviseletre jogosult vagy a kapcsolattartó személye megváltozott, akkor az alábbi dokumentumokat postai úton (cím: Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Budapest 1922), zárt borítékban küldje be Társaságunkhoz a képviseleti jogosultság bejelentéséhez és igazolásához:

  1. Amennyiben természetes személy látja el Társasház esetén a közös képviseletet, Lakásszövetkezet esetén a képviseletet:
    • az új közös képviselő adatainak bejelentése a Közös Képviselő változást bejelentő nyilatkozat kitöltésével,
    • közjegyző által hitelesített aláírási címpéldány, banki aláíró karton vagy személyigazolvány és lakcímkártya másolata,
    • a Társasház jegyzőkönyvének másolata a közös képviselő megválasztásáról.
  2. Amennyiben gazdálkodó szervezet látja el Társasház, Lakásszövetkezet esetén a közös képviseletet:

Jogi személyként 2018. október 16. után kötött lakás-előtakarékossági szerződés vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződés esetén

 

Azokat az ügyfeleinket, akik 2018. október 16. napját követően kötöttek lakás-előtakarékossági szerződést vagy ahhoz kapcsolódó hitelszerződést Társaságunk normál átvilágítási szabályok szerint köteles átvilágítani.

Amennyiben még nem áll rendelkezésre valamennyi, a normál ügyfél-átvilágításhoz szükséges dokumentum, akkor kérjük, küldje meg nekünk az alábbi dokumentumokat és nyilatkozatokat:

 

Kérjük, az alábbi elérhetőségek egyikén juttassák el Társaságunkhoz:

  • Postai úton: küldje vissza zárt borítékban a Fundamenta-Lakáskassza Zrt., 1949 Budapest címre. Annak érdekében, hogy a kitöltés egyértelmű legyen, kérjük, hogy csak NYOMTATOTT NAGYBETŰT használjon.
  • Személyesen: keresse fel Ügyfélpontunkat a 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. szám alatt.
  • Személyi Bankáron keresztül: vegye fel a kapcsolatot Személyi Bankárával.

1Magyar állampolgár esetén: személyazonosító igazolvány, útlevél, valamint kártya formátumú vezetői engedély másolata.

Külföldi állampolgár esetén: úti okmányának vagy személyazonosító igazolványának másolata, feltéve, hogy az magyarországi tartózkodásra jogosít és a tartózkodási jogot igazoló okmányának vagy tartózkodásra jogosító okmányának másolata.